s02000589 當前離線
初級會員
ckw1 當前離線
中級會員
TOP
chue 當前離線
特級會員
想請問各位師兄!因我今日回家後發現電腦喇叭壞左,希望師兄可比d意見買邊隻好 因我本身係用緊JBL Pebbles ... s02000589 發表於 2019-2-27 03:38
samchung04 當前離線
eric196511 當前離線
進階會員
CHING 請問係咪用緊JBL蝸牛? 好多Comment都話用半年後就自動壊, 佢塊電路板全部SMD零件, 維修有難度.... ... samchung04 發表於 2019-2-27 10:28
Jbl蝸牛 用咗成年無壞 壞睇人點用 呢對喇叭仔係好聲但係唔可以來炸機一定燒 樓主鍾意Jbl聲就買返同牌子 Jbl ... eric196511 發表於 2019-2-27 11:07
KOJI 當前離線
DGCNYO 當前離線
Banned
EangDav 當前離線