買車前後

未有車果時成日諗可以渣車去效區/碼頭釣下魚/ 鐘意又去下BBQ / 夜晚無野做又去下食糖水,但買車後,發覺出去停車場又難搵位, 夜d 又懶出去, 假期去BBQ 泊埋一面出返來就抄左牌, 想夜晚去釣魚方便泊車地方又人影無隻,攪到依家最多係去下d 二三線商場行街

本帖最後由 blkbd5 於 2018-5-22 12:55 編輯

夢想系美好的,但,現實系殘酷的,
有小朋友,就話要帶一家去郊遊啫

TOP

去商場,我現在都避開食飯黃金時,一係早啲食,一係遲啲先食,再唔係就買走,泊車太難了

TOP

我買車都是因為要去D特別地方釣魚, 係2,3年之前好多暗位都吾抄,現在得你一架泊係到吾阻街都照抄 , 但方園幾KM 都沒停車場的..... 唉

TOP

無你講得咁差,去郊外/釣魚/食糖水 無問題,變通吓
車係死,人係生,佢就唔到你你就佢⋯

TOP

我架車就來發毛,出街無位泊,你食飯時車又食。

TOP

30年前第一次賣車,真係好興奮,無家室同埋果陣打工真係放工就真放工,一得閒就揸架車四圍去,石澳、飛鵝山、大帽山、大棠、赤柱、西貢,真係美好回憶。
之後有家室,部車變咗校車,日日車仔返學。
依家搬咗去村屋,去最近7仔都要揸十分鐘車,返工每日揸70km,部車變咗對腳。
Anyway如果你係鐘意揸車,腳車又好,校車又好,飛車又好,揸住軚盤波棍就有樂趣,皆因樂趣來自駕駛,不是揸車去做乜。

TOP

30年前第一次賣車,真係好興奮,無家室同埋果陣打工真係放工就真放工,一得閒就揸架車四圍去,石澳、飛鵝山 ...
hetzer 發表於 2018-5-22 23:06

c hing 真係講得好有道理    我揸車依家8成時間係車仔同老婆  有時見佢地玩到累哂 係車到瞓著 就會覺得做司機都可以好開心

via HKEPC Reader for Android

TOP

30年前第一次賣車,真係好興奮,無家室同埋果陣打工真係放工就真放工,一得閒就揸架車四圍去,石澳、飛鵝山 ...
hetzer 發表於 2018-5-22 23:06

師兄30年前揸咩車?

TOP

我都差唔多
而家部車變左返工腳車
Weekend就車下屋企人食飯
香港實在太細,唔似日本咁放假可以揸遠啲郊遊

via HKEPC Reader for Android

TOP