JLO 當前離線
進階會員
starstar15 當前離線
中級會員
請問有冇師兄用過360 第2代行車記錄儀? 有1080p@60, 24小時監控.......但不是用 Sony CMOS via HKEPC Rea ... JLO 發表於 2018-5-18 22:48
TOP
ZETA 當前離線
太郎狗狗主人
Using ...... VICOVATION 視連科 VICO-OS3 2K-1440P Ambarella A12芯片 ZETA 發表於 2018-5-19 15:52
回復 starstar15 如果唔太貴,請問有冇推介? via HKEPC Reader for Android JLO 發表於 2018-5-19 15:35
ireserve123 當前離線
初級會員
Hugohou220 當前離線
舊版firmware 還可以,新版唔多惦喇。唉,我又係放左係櫃底。 starstar15 發表於 2018-5-20 13:27
師兄咁多隻係櫃底,放隻黎呀 via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1) Hugohou220 發表於 2018-5-26 19:43