[零件配件] 360 2代行車記錄儀

請問有冇師兄用過360 第2代行車記錄儀?
有1080p@60, 24小時監控.......但不是用 Sony CMOS

via HKEPC Reader for Android

請問有冇師兄用過360 第2代行車記錄儀?
有1080p@60, 24小時監控.......但不是用 Sony CMOS

via HKEPC Rea ...
JLO 發表於 2018-5-18 22:48


    你要畫質定係個spec先,我自己有部(一出個時買),但用左1個月後,已經放左入櫃底,衰d形容係電子垃圾一部,建議揀過另一隻,日夜畫質都係一pat 野。

TOP

回復 2 #starstar15

如果唔太貴,請問有冇推介?

via HKEPC Reader for Android

TOP

Using ......
VICOVATION 視連科 VICO-OS3 2K-1440P Ambarella A12芯片

TOP

Using ......
VICOVATION 視連科 VICO-OS3 2K-1440P Ambarella A12芯片
ZETA 發表於 2018-5-19 15:52


    舊版firmware 還可以,新版唔多惦喇。唉,我又係放左係櫃底。

TOP

回復 starstar15

如果唔太貴,請問有冇推介?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2018-5-19 15:35


    我用緊papago n291。不過不失啦。唔可以叫非常好,但點都好過360

TOP

360的測試: https://car.upsangel.com/carcam/1267
睇完都唔想買
唔知2代會唔會好D?

TOP

舊版firmware 還可以,新版唔多惦喇。唉,我又係放左係櫃底。
starstar15 發表於 2018-5-20 13:27


    師兄咁多隻係櫃底,放隻黎呀

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)

TOP

師兄咁多隻係櫃底,放隻黎呀  

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)
Hugohou220 發表於 2018-5-26 19:43


    淘寶咁平,唔駛執2手啦,同埋os3粒電容一年到就收工架喇

TOP