汽車保險請教......

話說小弟屋企一直有架錢七代步,
車主個名係屋企人名,理所當然部車既第三保都係果位屋企人買埋啦

而家屋企人因為年紀大保費增,而佢亦唔打算再續牌(寧願做乘客算)
想請教,如果部車轉我個名,咁我應該去點做呢?

1. 先去運輸署搞轉名手續先再買第三保 (但我見運輸署張轉名表要填第三保資料)
2. 先買第三保後再去運輸署轉名手續 (但買保險果度駛唔駛一定要部車under我名先准買?)

PS,請問你地「保單持有人無索償折扣」係乜黎?係唔係等如墊底費?如果買,你地通常墊底費會揀幾多?邊間保險公司好啲?

謝謝

2.出左3保再去轉名...

TOP

話說小弟屋企一直有架錢七代步,
車主個名係屋企人名,理所當然部車既第三保都係果位屋企人買埋啦

而家屋 ...
lukin 發表於 2018-5-17 14:42


1. 先買3保出咗COVER NOTE先再去轉名
2. 不洗,如己知車牌可以上報
3. 保單持有人無索償折扣 = No claim bouns,新買保險就即是冇,如果買三保 唔預去claim的,就上網格價買最平保費就算

TOP

屋企人部車一直同一間保險公司買開三保?
應該同保險經紀好熟吓
問下保險經紀,年紀大親人ncb點轉比你

TOP

車唔一定要轉名, 冇車牌都可以做車主
ncb跟人, 長時間唔續都要重新儲過, 換人就更加冇
聯絡返燕梳公司睇下有冇得傾囉

TOP