驗車問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 mo9394 於 2017-11-20 18:36 編輯

個人意見, 好地地改乜燈

換左過到驗車, 唔代表你平日裝番 HID 唔會俾人捉, 幫你唔算係好心人

TOP

想問一下 大燈 由原裝 改成有聚鏡加疝燈

係咪唔收埋火牛就得?
如果唔係。係咪轉留燈泡再校岩燈影就得?。 ...
feifei22 發表於 2017-11-20 18:04


    過唔到驗車

下次買車記得買架岩自己心水既燈既車

TOP

回覆 1# feifei22
唔好搞咁多喇  唔係HID燈罩設計用起黎一D都唔好睇  而且照射角度亦不能同原廠比較
火牛亦同樣煩  街上有幾多係行HID 你就知

TOP

改HID有聚鏡的還好,有dPK換大燈反射HID光到眼到掙唔開,想害死人。  回樓主: 除非原裝HID否則一定過唔到驗。

TOP

100%"正常驗"係過唔到啦!~
就算換返正常燈,車頭入面有牛,有線都唔得~

TOP

有時唔係剩係唸驗車過唔過到嘅,考慮下你前面俾你射到掙唔開眼嗰個吖。

TOP

拎去車房代驗.人地有計架啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢到咁多道德撚.... 唔幫人仲 geegee gut gut
feifei22 發表於 2018-5-11 23:05


D師兄個個都話你,你自己諗吓!
改HID係幾黑人憎

TOP