200801 當前在線
時也 命也 運也
中級會員
a886 當前離線
特級會員
TOP
cpk 當前離線
Banned
回覆 200801 三星火牛係差唔到APPLE PS:我用轉插就差到 a886 發表於 2014-10-29 18:49
肥寶 當前離線
進階會員
我今晚air2 10%突然充唔到電。自動關機, 開唔到 200801 發表於 2014-10-30 09:13
ctl 當前離線
kennylam25 當前離線
tuyylihk 當前離線
第一次用apple 嘢 真係覺得air 2差電好慢 (原裝10W) 又唔敢用其他火牛差 ... kennylam25 發表於 2014-10-31 13:04