ayacalip 當前離線
進階會員
doraemonho 當前離線
見呢度有唔少ching說 Air2 音質差左,係咪”拆“左的意思? 另外有無CHING 買左 Mini3? 唔知兩部比較音 ... ayacalip 發表於 2014-10-24 11:43
TOP
差左係佢太動感既意思 doraemonho 發表於 2014-10-24 11:48
友達正傳 當前離線
中級會員
a886 當前離線
特級會員
我個人覺得Air2比Air音質靚左..bass係勁到成部機有小小震..另外人聲比Air較甜美 PS:我有AIR同AIR2 ... 友達正傳 發表於 25-10-2014 20:03
ctl 當前離線