[操作疑難] 座地風扇D按鈕好難撳, 想知難唔難換

用左有好幾年既Panasonic座地扇, (應該都同KDK一樣), 性能仲OK, 係D掣愈黎愈難撳, 平面簿膜果種(如下圖), 要好大力撳先撳到, 我估再用多一排就會撳唔到了.

想問下各位師兄, 呢類問題難唔難攪? 如果換掣困難嗎? 淘X應該要用咩關鍵字搜尋?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

鍋仔片 / 6x6 微動
識焊就問題唔大,  建議拆出黎睇一睇先再配

TOP

有塵呀,接觸不良。鬆開鏍絲,用wd40抹一抹個制就冇事。

TOP

所以話要大力按的鍵比輕觸好好多,又唔係真係好大力,一世都唔壞

via HKEPC Reader for Android

TOP

鍋仔片 / 6x6 微動
識焊就問題唔大,  建議拆出黎睇一睇先再配
happychanbb 發表於 2023-9-3 18:31


佢密封既, 我諗唔會有塵, 佢個掣類似日本洗衣機機面果D掣, 有防水作用卦

TOP

我抽濕機都係呢種掣按唔到,要拆開整。掣設計同遙控掣一樣,靠短路山字形銅片嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2023-9-3 21:03 編輯

這把扇係這 DIY 區出現過好多次。

你把扇入面的掣應該是這樣:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2572927

識用「辣雞」就好易換。

注意, 這種掣粒「的」有好多不同高度。




via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前換過KDK同款按鍵, size係 6x6x5mm,即係最常用嘅高度size

呢類問題難唔難攪? 容易搞

如果換掣困難嗎?  識拆粒制就唔難,唔識就...

淘X應該要用咩關鍵字搜尋?  6*6轻触开关

TOP

回覆 5# soccerism

我都係這把扇,都係和你一樣問題。抹一抹就ok。

TOP