jzllee 當前離線
進階會員
luffy2036 當前離線
中級會員
TOP
BennyG 當前離線
Banned
BEpsilon 當前離線
以前點解係上面就唔知 luffy2036 發表於 2015-9-22 15:41
糖蓮子 當前離線
回覆 jzllee 以前點解係上面就唔知, 而家係底部係因為可以將熱量分散成2part psu從底部吸風 後面散熱 , ... luffy2036 發表於 2015-9-22 15:41
隨機人生 當前離線
yjfoeg 當前離線
而家有啲新機箱,隻火牛在底部,但把風扇都係向上,好似隻ln Win805,是否失去 火牛放底嘅意義? ... jzllee 發表於 2015-9-22 21:26