LTan 當前離線
中級會員
啊喂君 當前離線
初級會員
TOP
其實你買個普通塔式/下吹 然後唔裝風扇未得 始終呢類比較易係市面見到 啊喂君 發表於 2015-9-4 12:26
alan11abc 當前離線
cck5270 當前離線
我I3用姑媽212 冇風扇當被動用 via HKEPC Reader for Android cck5270 發表於 2015-9-5 07:31
戀人未滿 當前離線
進階會員
newdaylow 當前離線
糖蓮子 當前離線
Banned
樓主果件係 AM1 一般果 D 應該裝唔到.. 糖蓮子 發表於 2015-9-7 00:46