AMD PII X2 550BE 換底版後開核hang 機

以前用開Gigabyte ga785gpmt-ud2h ,一直有開四核但無超頻 , 最近換o左塊 Gigabyte ga-970a-d3 後,一大loading 時就會hang機....
想請問下tune 下電壓會唔會有機會改善到?

可以加少少電試下
但係呢開核呢家野係要夾夾天時地理人和既

TOP

可以加少少電試下
但係呢開核呢家野係要夾夾天時地理人和既
毛毛怪 發表於 2012-3-5 21:20

吳知點解我E+粒野開左核,天氣冷時,CPU溫度一低過17度,待機就好易死,吳開核(但OC)都係

以前粒640都未試過會凍死,反而愈凍愈穩

TOP

你係咪更新左bios

TOP

換電池試下

TOP

塊ga-970a-d3係新買返o黎..應該唔關電池事啩...
如果加電壓,請問應該係邊度做?

TOP

回復 6# CEO_Gloomy

好似話最新bios開核有D問題

TOP

回復 1# CEO_Gloomy

Try to + cpu voltage

TOP