hkepcu1 當前離線
進階會員
66369 當前離線
中級會員
我裝 CS6 去 windows 10 ... 用晒好多方法都係裝唔到 Acrobat - 試過 create 個新 windows 10 ac ... hkepcu1 發表於 2019-2-20 15:27
TOP
Fanolian 當前離線
chue 當前離線
特級會員
fatdog 當前離線
先裝 trial 版冇問題 再用 sn 轉成正版 fatdog 發表於 2019-2-21 00:30
試吓將UI language 同language for non-unicode program 都轉做EN(US) 先至裝acrobat。 以前都遇過呢個情況 ... Fanolian 發表於 2019-2-20 04:24 PM
a2462 當前離線
試吓將UI language 同language for non-unicode program 都轉做EN(US) 先至裝acrobat。 以前都遇過呢個情況 ... Fanolian 發表於 2019-2-20 16:24
要改做UK定US就得! 裝完可以改番 a2462 發表於 2019-2-21 02:30 PM