士碌架 當前離線
進階會員
Forseti 當前離線
初級會員
TOP
john2000 當前離線
原來係部 atom 廢機 ,之前也好後悔 買了另一個lenovo atom 開機玩 唔夠十次 已放櫃底 via HKEPC Reader f ... 士碌架 發表於 2021-4-20 22:19
rion 當前離線
我有2 部, 幾好, 你搵唔到一部咁樣的機, 做下簡單文書, 又有手寫 (不過要買WINDOWS 版, ANDRIOD 版X86 垃圾 ... rion 發表於 2021-4-21 22:55
我手上那部係 lenovo Miix 310-10ICR atom 機 好多野 做唔到 士碌架 發表於 22/4/2021 00:09
Miipp 當前在線
特級會員
暴走呆喵 當前離線