M8: 香港人在深圳華強北對銷售的不滿

link:   http://bbs.meizu.com/thread-940482-1-1.html

" 那個女銷售員的名字我忘記了, 但很清楚記得她小腿腳毛比較濃密, 說話時樣子很臭吋.   "   

[ 本帖最後由 fmwowo 於 2009-5-8 11:04 編輯 ]

TOP

外殼吧, 你話無用過, 人地點知你有無用過 , 用火機熱一熱就可能會發黃發黑
呢 o的 o野真係口同鼻 "拗"

如果 o係香港發生, 我諗報警都無用, 間 shop 肯換純粹係息事寧人

TOP

很多內地人很沒有素質,但事實顯示,香港人也有些很沒有素質。
為了達到更換顏色的目的,硬說人家的外殼邊位發黃,濫用消費權益。

「在香港就算買一部手機, 只要有單据, 七天內有不滿, 而產品沒有任何損坏, 完全可以換的」
我身為香港人,都知道不可能這樣,如果真的可以七天內無需理由隨便更換,相信所有消費者都必須承擔更高的產品價格,以彌補銷售成本。

對於有香港人欺負及為難Meizu的店員,我身為香港人,感到十分慚愧。

[ 本帖最後由 aeioo 於 2009-5-8 14:27 編輯 ]

TOP

肯換算不錯了
[可能]會發黃發黑
都仲未發生 ..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 6# 的帖子

好似係旅客先可以咁樣...可以退錢添,
唔知有冇錯@@

TOP

原帖由 IAMRICH 於 2009-5-8 14:53 發表
「在香港就算買一部手機, 只要有單据, 七天內有不滿, 而產品沒有任何損坏, 完全可以換的」
=============================================
我好想知道,香港邊一間做到?

下....唔係一路都有呢個規矩咩?
買咩電器都係叫你7日內keep package架啦

TOP

原帖由 IAMRICH 於 2009-5-8 14:53 發表
「在香港就算買一部手機, 只要有單据, 七天內有不滿, 而產品沒有任何損坏, 完全可以換的」
=============================================
我好想知道,香港邊一間做到?

百記做倒10日

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-5-8 23:12 發表

百記做倒10日

果D係7(10)日內產品有問題先幫你更換同款喎..
過左舖保就跟代理保

TOP