skype 流量其實算唔算大~


用gprs傾十分鐘用幾多左右

可以用gprs???

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-5-3 15:05 發表
可以用gprs???


I can use S60 fring to talk with PC Skype client b4, using GPRS...
I think it wont be a problem for Wm Skype too..

TOP

原帖由 edsddl 於 2009-5-3 15:46 發表


I can use S60 fring to talk with PC Skype client b4, using GPRS...
I think it wont be a problem for Wm Skype too..

咁用得多GPRS嗎

TOP

GPRS多d~

TOP

原帖由 『小樂樂..*° 於 2009-5-6 23:39 發表
GPRS多d~

你知唔知乜野叫GPRS 同埋 Skype 架?
灌水呃分唔係咁呃囉

TOP

............睇完d 回覆 我真係笑左.......
gprs......我諗skype語音的話 應該同電話差唔多..... 姐係gprs應付到添!

TOP

咁可唔可以用wifi講skype?

TOP

原帖由 jerry89 於 2009-5-7 17:20 發表
咁可唔可以用wifi講skype?

梗得喇

TOP

原帖由 笨孩子 於 2009-5-7 01:26 發表
............睇完d 回覆 我真係笑左.......
gprs......我諗skype語音的話 應該同電話差唔多..... 姐係gprs應付到添!

者係36KB左右一秒?

TOP