心情 當前離線
中級會員
thefworld 當前離線
TOP
edsddl 當前離線
進階會員
原帖由 thefworld 於 2009-5-3 15:05 發表 可以用gprs???
原帖由 edsddl 於 2009-5-3 15:46 發表 I can use S60 fring to talk with PC Skype client b4, using GPRS... I think it wont be a problem for Wm Skype too..
『小樂樂..*° 當前離線
某人兄 當前離線
原帖由 『小樂樂..*° 於 2009-5-6 23:39 發表 GPRS多d~
笨孩子 當前離線
jerry89 當前離線
初級會員
yytly 當前離線
原帖由 jerry89 於 2009-5-7 17:20 發表 咁可唔可以用wifi講skype?
原帖由 笨孩子 於 2009-5-7 01:26 發表 ............睇完d 回覆 我真係笑左....... gprs......我諗skype語音的話 應該同電話差唔多..... 姐係gprs應付到添!