[私家車] 請問車頭大燈燈膽問題?

TB2FH9tnpXXXXX5XXXXXXXXXXXX_!!1688970131.jpg
係唔係有少少藍色驗車都唔得?
THANK!!

拎去驗下咪知LOR

TOP

http://www.td.gov.hk/filemanager ... hid_requirement.pdf
pt. 5

實際情況: 呢種燈膽燈影都係偏黃, 驗車官睇唔到個燈膽係咩顏色應該都會pass

TOP


我用osram night breaker
年年驗車都OK

TOP

本帖最後由 PPLd 於 2018-3-13 16:29 編輯
我用osram night breaker
年年驗車都OK
jukeqq2002 發表於 2018-3-13 11:11



    x2
I have done a review on Osram Night Breaker here.
I love it very much.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2168951



TOP

我用osram night breaker
年年驗車都OK
jukeqq2002 發表於 2018-3-13 11:11



    me 2... 買左幾盒... 諗住要換... 點知一用用幾年.
night breaker is good.

回樓主, 原則係 "唔得既".. 但實際應該ok.

TOP

車房會換番普通膽先渣去驗架啦.....基本野啦下話

TOP

我都用緊osram night breaker,H1 ,
其實都偏向黃的,睇路面最舒服~

TOP

我用osram night breaker
年年驗車都OK
jukeqq2002 發表於 2018-3-13 11:11



師兄你自己拿去驗定比車房拿去驗?
你呢隻燈幾錢左右?
而家用緊最普通個隻....但係好黃!!!

TOP

師兄你自己拿去驗定比車房拿去驗?
你呢隻燈幾錢左右?
而家用緊最普通個隻....但係好黃!!! ...
ckitc_kit 發表於 2018-3-13 16:26



   
自己驗,
Night Breaker 照出黎係黃中帶白 (約4300k~4500k),
一般驗車員都會當普通黃膽 比Pass

心得:
最普通既燈膽係偏黃,試過用Taobao 藍膽,無錯照出黎係白光
但係晚上落雨時,跟本同無開燈無分別
白光穿透力又差,地面反射又勁(睇唔到白線)

黃膽嫌樣衰既話,Night Breaker 絕對係平衡最好既設計
又唔會太黃(靚仔)
穿透能力又正常(實用)
壽命極奇長(唔洗煩)
最緊要係過到驗車(唔洗拆)

ps: 要買正版,唔好Taobao 買osram

TOP