[開箱] SilverStone TD03 無聊一試

本帖最後由 癲羊 於 2013-5-14 01:30 編輯

又有水玩, 今次應該唔超ivy bridge勒, 搵返d 陳年玩物黎試下先


睇下今晚有無時間搞搞佢先


Size

又有水玩, 今次應該唔超ivy bridge勒, 搵返d 陳年玩物黎試下先


睇下今晚有無時間搞搞佢先:lovelin ...
癲羊 發表於 2013-5-13 16:20



    快D手  早D睇

TOP

good job

TOP

支持開箱

TOP

咁多水玩既C兄你

TOP

咁多水玩既C兄你
hkbpc 發表於 2013-5-13 21:03


得閒毒下d friend 就得
我都係比人毒左張680 / 當年買xeon 1230

TOP

得閒毒下d friend 就得
我都係比人毒左張680 / 當年買xeon 1230
癲羊 發表於 2013-5-13 22:11



    試唔試下索帶+680睇下   壓到幾多度?

TOP

睇落唔錯喎~真係想入手試試
但可惜我個h100放唔出><

TOP

支持開箱

TOP

要大家等唔好意思...

跟兩把12cm, full speed 都有d 聲...


今次玩E2200, LGA775 要加個正方形既野落去


裝水冷有如砌Lego.... 不過比想象中易


扇葉有d 坑紋, full speed雖然唔算靜, 不過真係好大風


裝左背板, 插四支螺絲, 落膠腳


再上埋四口螺絲, 得左!

TOP