iamarkit 當前離線
中級會員
happy_gemini 當前離線
進階會員
TOP
阿de 當前離線
初級會員
BeaN記 N450升級版 13吋NetBook 我都諗緊買唔買好 因為佢話下星期有高清硬解版.. ... 阿de 發表於 2010-3-4 19:43
諗咁耐都仲未決定? 既然你要求唔高(只係出街上下網, save下相), 自己去高登行下$2xxx好多選擇啦, ... happy_gemini 發表於 2010-3-4 14:46
kcso1 當前離線
Mr.Monk 當前離線
Banned
唔係出左啦咩 iamarkit 發表於 2010-3-4 21:03
MK燊 當前離線