呢3部邊部好

Gateway 又一新作 LT20 登陸 10吋 紅 黑色 Netbook 6-CELL EEEPC  
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1122983658
BeaN記 N450升級版 13吋NetBook
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1122985481
最新12點1吋大廠OEM NETBOOK 彷金屬銀黑設計6CELL電池可用5小時一年保7日有壞1換1  
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1122870725


唔該

諗咁耐都仲未決定?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 3771&highlight=

既然你要求唔高(只係出街上下網, save下相), 自己去高登行下$2xxx好多選擇啦, 駛乜買山寨機, 亦唔駛係yahxx買, 冇d保證...

TOP

BeaN記 N450升級版 13吋NetBook
我都諗緊買唔買好 因為佢話下星期有高清硬解版..

TOP

BeaN記 N450升級版 13吋NetBook
我都諗緊買唔買好 因為佢話下星期有高清硬解版.. ...
阿de 發表於 2010-3-4 19:43


唔係出左啦咩

TOP

諗咁耐都仲未決定?


既然你要求唔高(只係出街上下網, save下相), 自己去高登行下$2xxx好多選擇啦, ...
happy_gemini 發表於 2010-3-4 14:46


入面有3部,邊部好D

TOP

BeaN記 N450升級版 13吋NetBook

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 阿de 於 2010-3-4 23:48 編輯
唔係出左啦咩
iamarkit 發表於 2010-3-4 21:03



BeaN記 3月首發 N450硬解高清版 13吋 NetBook 新加入高清硬解模塊 HK$ 2360

下星期 4 或 5 將 到 貨

所以我睇定D先  其實部機我留意左好耐 由佢果陣N270開始睇

其實大陸已經出埋國產NETBOOK有埋ION

TOP

回復 8# 阿de
ADD我MSN傾呀
IAMARKIT@HOTMAIL.COM

TOP

BeaN好正咁喎
但大陸機
你買多部屎啤就好
買黎長用我唔建議

TOP