Bitcoin 大崩盤!

「礦機」變垃圾!
近日,Bitcoin 出現大崩盤,一周最多曾跌 3 成,曾失守 US$4300 支持位,雖然未知之後會怎樣,但原本已經不太賺錢的「掘礦」活動雪上加霜。今天更有中國網民拍到一段影片,有人用手推車將一台又一台的礦機運往廣場「傾倒」,尤如垃圾一般倒在地上,數目更有數百台之多,放在垃圾堆裡面。事實上,Bitcoin 大崩盤令不少人心灰意冷,掘礦消耗的電力根本不足夠抵消成本,如果 Bitcoin 價格持續下跌,相信越來越多「礦機」要停機了。



比特幣可能跌至1,500美元
https://www.newmobilelife.com/20 ... n-mining-cool-down/

最衰唔係住果度,唔係執返部都好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

共享單車震撼D

TOP

火牛大減價

TOP

great, time to end this nonsense

TOP

低端人種的行為和習性正常人理解不能

TOP

執來都冇用
bitcoin已經要用ASIC掘
部機除左掘bitcoin
其他coin都掘唔到

TOP

咁 bitmain 咪趕唔切上市 cap 水, 陰公囉

TOP

Bitcoin要返生睇嚟首先要堆冇權知領土範圍嘅低等人種唔好再掂Bitcoin先得,成堆低等人種一見到少少負面新聞就即刻驚青到走去低價賤賣Bitcoin,一次又一次咁玩爛市害晒全世界,之前支爆都係多得嗰堆人,根本冇膽就唔應該學人去做炒賣。

TOP