諸葛亮 當前離線
進階會員
Kin_2012 當前在線
TOP
回覆 諸葛亮 今時今日 SSD 已經唔貴。。。Win7 本來就唔大...... Kin_2012 發表於 2019-3-8 23:40
chue 當前離線
特級會員
mpegdecoder 當前離線
WINDOWS 唔係開源,冇計,但可以向 PE 埋手 chue 發表於 2019-3-9 01:18
waikwokt 當前離線
中級會員
doggiestyle 當前離線
win7 starter 就最細 doggiestyle 發表於 2019-3-10 06:21