x37 當前離線
Banned
kb8kb82006 當前在線
進階會員
TOP
latali 當前離線
唔知點解大陸討論區好鐘意推崇12600K kb8kb82006 發表於 2022-2-15 13:31
Dcup 當前離線
12600k 點超,都唔會夠 12700k 砌 wo x37 發表於 2022-2-15 23:19
myricky1 當前離線
中級會員
12600k 點超,都唔會夠 12700k 砌 wo x37 發表於 2022-2-15 15:19
12700k 比 12600k 多兩個 p core.....wo x37 發表於 2022-2-15 17:25
usei 當前在線
特級會員