[中央處理器] 大家覺得邊粒性價比高 d?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

唔知點解大陸討論區好鐘意推崇12600K

TOP

唔知點解大陸討論區好鐘意推崇12600K
kb8kb82006 發表於 2022-2-15 13:31


估計係價錢、性能同消耗電能嘅比例, 因為帶K,超起上黎,兩者既差距會縮少 。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

12600k 點超,都唔會夠 12700k 砌 wo
x37 發表於 2022-2-15 23:19



    只要同級夠平,就推的

TOP

睇下咩用途啦, 主要打機既兩者極少差別, 但多工就點都係12700K勝

TOP

12600k 點超,都唔會夠 12700k 砌 wo
x37 發表於 2022-2-15 15:19


12600k 同 12700k 最大差別係線程。
超頻既話因為有天花板關係(體質、溫度之類),都超起上黎兩者之間本來就唔多既差距就變得更加縮少。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

12700k 比 12600k 多兩個 p core.....wo
x37 發表於 2022-2-15 17:25


多兩個core分工既時候好D,比如轉片或解壓縮之類相差會大d,遊戲既話用唔晒咁多核,性能會只係相差6至7%,i7重會用多D電。

TOP

12600K 好處 PL2 150W 唔洗用水冷
i7 就算風冷頂到都超吵

TOP