100% new A fan 一把(23:00 27/05/10 end)

本帖最後由 AMX-002 於 2010-5-27 21:13 編輯

全新只係試過,綠色LED版

$500 start $700 eat,each bid $50

啱啱唔小心被扣分,重想食粒4600X2添架,大家請幫幫手
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回復 1# AMX-002

請問個扇葉係咪可以拆出黎嫁?
係唔係12V?
幾多A?

TOP

回復  AMX-002

請問個扇葉係咪可以拆出黎嫁?
係唔係12V?
幾多A?
whisky1314 發表於 2010-5-27 00:15



12V 0.20A,之前有post話可以拆但我不敢拆俾你睇.
FYI http://www.hkepc.com/forum/viewt ... =%2B%E6%8B%86%2Bfan

Thanks for notice

TOP

回復 3# AMX-002


同埋幾CM?
唔記左問埋^^!!!

TOP

回復 3# AMX-002


同埋幾CM?
唔記左問埋^^!!!

同埋會唔會有個講呢個FAN DETAIL既網?

TOP

12cm,official stated 1500rpm,but chings here mention it can reach 1650.

TOP

回復 6# AMX-002


咁好啦
EPC$500^^

TOP

回復 6# AMX-002


問左咁多
唔好意思^^!!!

TOP

回復  AMX-002


問左咁多
唔好意思^^!!!
whisky1314 發表於 2010-5-27 01:05


No problem,it's the right of customers.
Thanks

TOP

where to trade??

TOP