M8話音問題...

最近部M8話音好有問題
有時細聲又窒
又時又有回音
但係就一時時
有時又會無事
打個個電話都唔同
又唔關接收問題因為用過唔同台既卡去試
大家知唔知咩情況

[ 本帖最後由 wai_1108 於 2009-5-9 12:43 編輯 ]

用咩固件??

TOP

想問下各位CHING.
聽筒唔夠大聲個問題解決左未?

TOP

個聽筒好大聲

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-5-9 15:14 發表
個聽筒好大聲


你部機幾時出廠家?
係咪大聽到旺角馬路邊都會聽到果隻? 因為之前聽過話好多人都投訴聽筒細聲呢個問題.
唔該哂

TOP

12月機~大聲到好煩ge感覺

TOP

而家用緊905之前904後來都有d問題

TOP