M8 QC真係有問題

用左一星期,就唔識震!!

尋日換左新機,換埋做白色
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

有得换甘笋

TOP

m8好似3個月內1換1

TOP

原帖由 keung1234 於 2009-5-9 13:11 發表
m8好似3個月內1換1


冇其他公司做到

TOP

原帖由 paulyau 於 2009-5-9 12:14 發表
用左一星期,就唔識震!!

尋日換左新機,換埋做白色

你覺得黑色定熊貓好睇?

TOP

換白色因為出廠日期新D~XD

其實白色都幾好,無黑色咁沉悶

TOP

一換一 算好好啦 又有白色  頌想點

TOP

原帖由 paulyau 於 2009-5-9 12:14 發表
用左一星期,就唔識震!!

尋日換左新機,換埋做白色


樓主,個套係咪跟機送的? 專間店有得買?

TOP

跟機送的,係佢個度都有得買!平野黎

地址係 深圳明通數碼城二期A009

TOP

原帖由 hin618 於 2009-5-9 18:19 發表
一換一 算好好啦 又有白色  頌想點


我都唔想壞,你知唔知換一換機,要上深圳,你覺得好著數咩

TOP