有無人有興趣買九方for IOS ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我手機好少打中文,手寫就算=w=

TOP

有興趣1個,係冇限次重裝?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 4# pumber


ipad2 ok?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

For you information,



If you are OK, please PM me your mobile number, thank you .
pumber 發表於 2012-6-26 10:56



系統需求: 要部 ipad 先 jb!

TOP

而家$150 有三個 licence ,有無師兄有興趣夾錢買?

我要一個licence ,有無其他人要兩個?或者多兩個師兄 ...
pumber 發表於 2012-6-26 08:16



    我已經有一部平板用緊,但部iphone未JB
所以浪費左2個名額,你有冇興趣?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

系統需求: 要部 ipad 先 jb!
yoyo1512 發表於 2012-6-26 13:53



一定要JB先用得?

TOP