[討論]: Google Map

Google map提供服務比IPHONE/IPAD; 但係會向APPLE收取使用費!
在IOS 6.0; APPLE用自家MAP;
但google map亦會提供apps for IOS user.
咁到底到時goolge會free定係向end-user收費呢?!

大家不妨討論下!

APPLE預計USER會不斷上升, 難怪會自家開發MAP
但以GOOGLE作風, 好難會同用家收費

TOP

向用家收錢 = 叫人唔用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

向用家收錢 = 叫人唔用
金比 發表於 2012-6-25 15:52


is it possible in this way?
    android version all FREE, iOS partly charge (e.g. map, satelite FREE, streetview, gps CHARGED)

TOP

is it possible in this way?
    android version all FREE, iOS partly charge (e.g. map, satelite FR ...
SYW 發表於 2012-6-25 18:16


Android 版一開始就比左授權費比Google.
Android OS 係Free, 但Google Services 係有收授權費的,
只係由手機廠比Google, 最後條數未又係賣街果時消費者比.
唔好比Android 係開源就覺得所有野都係免費.

TOP

google 收錢 = 叫人用番 apple map

TOP

google 收錢 = 叫人用番 apple map
hihihi123hk 發表於 2012-6-26 00:00

如果Apple Map到時都係咁既樣 我情願比錢用Google Map
或者索性用Android

TOP

本帖最後由 erickleung 於 2012-6-26 11:49 編輯

Google Map不是完全免費, 當網站想以Google Map API編寫map有關其商業服務, Google會透過其點擊率來收錢. 但一般用戶都是免費使用中.  那不是收費高低問題, 而是Google所提供的map數據, 是否物有所值?  更要看來google不斷的更新和提升服務也.  手機看map已經是必然功能了, 就算免費地圖, 但卻是空白一片的地圖資料, 有又何用途?

TOP

如果Apple Map到時都係咁既樣 我情願比錢用Google Map
或者索性用Android
~虎~ 發表於 2012-6-26 00:35



上web 版Google Map
Apple Map要成熟,我唸要出到IOS9

TOP