買邊部mg高達砌好?

想買部高卜手砌,但決定唔到買邊部好,考慮緊既有nu gundam ver ka, strike freedom full burst mode, 00 raiser, 00 qant

有冇話邊部評價高d?

RX78 MG ver. 3.0

TOP

買模型一向都係睇自己心頭好....
你有無特別中意咩系列?

TOP

nu gundam ver ka掛。。。

自己check
http://www.dalong.net/

TOP

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 16:30 編輯

Del......

TOP

有無0083 果幾部?

TOP

回復 5# Strike_Zero
真係好屈機
不過 唔好講加工 砌都砌餐死

TOP

本帖最後由 LC710 於 2013-10-17 20:38 編輯

回復 6# yoyo348
中意0083咪買RG囉
早果幾個月出天GP01 同 01FB
乜評價都假 最緊要自己中意
其次就係有彈藥 然後就係有耐性
滿足到呢3個條件砌乜都靚

TOP

回復  yoyo348
中意0083咪買RG囉
早果幾個月出天GP01 同 01FB
乜評價都假 最緊要自己中意
其次就係有彈藥  ...
LC710 發表於 2013-10-17 20:36


果部GP03 都好形

TOP

回復 9# yoyo348
你有幾多年模型經驗呀...?
我見意你唔係錢多既話最好唔好買D咁大部既
因為唔識加工會好樣衰

TOP