發展智慧監獄~~香港引入具備面容辨識功能的電鎖保安系統

《施政報告》提出要發展智慧監獄。根據懲教署及保安局向立法會保安事務委員會新近提交文件,懲教署計劃斥資2.194億元,在已有逾40年歷史的壁屋懲教所,安裝具備面容辨識功能的電鎖保安系統,職員不需再以鎖匙開關閘門,料2025年3月可啟用。

壁屋懲教所昔日需靠職員用鎖匙開關閘門。懲教署建議,在該懲教所裝置電鎖保安系統,提升監獄管理效率及保安水平。該系統是電動機械鎖開關系統,當有職員按動召喚按鈕,要求開啟電鎖保安系統控制的閘門時,閉路電視的面容辨識功能會確認職員身份,並將訊號傳至控制室。控制員職員收到視像及音頻訊號後,會透過對講機及閉路電視核實職員身份,才會開啟閘門。

懲教署2014及2016年也分別在羅湖懲教所及大欖女懲教所,完成裝置電鎖保安系統的工程,去年赤柱監獄亦展開工程。

https://news.mingpao.com/ins/%E6 ... 4%E5%95%9F%E7%94%A8


Photo: 明報


Photo: unwire.hk


Photo: 香港科技園

又一筆,正

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

唔評論, 不過出 post 認真D
配圖同內文完全無關

TOP

用2.幾億走去裝face id?

TOP

當到到都是CAM時,想蛇下就更難了,老實說同用匙有咩分別,咪一樣都係果隻門~~

TOP

「當有職員按動召喚按鈕,要求開啟電鎖保安系統控制的閘門時,閉路電視的面容辨識功能會確認職員身份,並將訊號傳至控制室。控制員職員收到視像及音頻訊號後,會透過對講機及閉路電視核實職員身份,才會開啟閘門。」
即係電腦認完人,再有真人去認人,先開到門?定係我理解錯咗?
咁「面容辨識功能」有咩用,驚真人信唔過亂開門?

TOP

天眼實用化,由監獄開始,因為入得去就實冇人權冇人會投訴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 s84292 於 2019-1-7 15:52 編輯

佢最後都係要CCTV人手對人樣,咁套FACEID有咩意義,直接CCTV咪得囉

慳返1億出黎,夠請4個人,剩係睇CCTV ,比足100年糧

TOP

其實有幾多真正係人工智能;
手機又話係;
一個小小的程式又話係;
要不要話叫係起床都話係有人工智能;
低能就有; 智能未見過;

TOP