DVDRW咩牌子好呢

DVDRW邊隻牌子好呢 .. . . . . 200蚊左右
最好有22X
唔該

pioneer

TOP

原帖由 珊珊堯堯 於 2008-11-4 22:59 發表
pioneer


x2

TOP

燒錄質素Pioneer, Lite on, Sony NEC Optiarc差唔多好

係要名牌的話就唯有揀PIONEER

TOP

Why not LG?

TOP

我用緊LG so far so good 讀同燒都唔錯 (個人意見)

TOP

samsung???

TOP

原帖由 cloudfly 於 2008-11-5 01:23 發表
我用緊LG so far so good 讀同燒都唔錯 (個人意見)

我都用緊LG
但某D人試過燒唔夠2個月就88-.-

TOP

pioneer 好

TOP

pioneer

TOP