陳生 當前離線
中級會員
TH30 當前離線
進階會員
TOP
w223988 當前離線
lnchu 當前離線
kkepic 當前離線
pang_wolf 當前離線
好奇一問,點解識打字仲會想用手寫輸入呢? kkepic 發表於 2016-1-10 17:41
want to hand write to pictures. Using mouse to hand write is diffiuclt 陳生 發表於 2016-1-12 02:16
有分"手寫板"和"繪圖板" 如果你買既係手寫板,可寫範圍可能太細唔足以畫圖, 你心水係想買幾大? ... kkepic 發表於 2016-1-12 17:22
原來有繪圖板架?? 我一直以為得手寫版 其實主要唔係繪圖 係要手寫一D 字同手寫簽名 去一些Picture ... 陳生 發表於 2016-1-12 18:51