請問有人用Leica T嗎?

用了大陸的轉接環後影不到相,請閃怎樣設定呢?

你有冇睇說明書?

TOP

屋企長輩見到開倉買咗,五千幾淨body,冇鏡,又唔想皮幾兩皮買原裝鏡,所以喺瑩記買咗個大陸1 接環駁舊鏡,自己用開sony,見到Leica個menu完全唔識set...
有冇Leica人可以教下我呢?唔該晒。

TOP

你有冇睇說明書?
必思 發表於 2017-5-21 17:24

好似係雞腸,研究下先。

TOP

搵release shutter without lens

TOP

或者係lens detection 之類。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

唔該晒,聽日揾下先。

TOP

佢今日唔記得帶,唯有再等一日

TOP