waikeung1967 當前離線
中級會員
chris05 當前離線
進階會員
想入隻玩下,有師兄用過嗎?分享下可以嗎! waikeung1967 發表於 2013-8-16 17:07
TOP
alex29 當前離線
睇到d資料話800l/hour,揚程4米.好似幾好咁!咪上來問下師兄 waikeung1967 發表於 2013-8-16 18:19
samtch 當前離線
比較震, 冇D5 咁長命, 但好平.....力同DDC差唔多,體積唔算大.... samtch 發表於 2013-8-17 01:41
lamech 當前離線
kyosuke 當前離線