有無師兄用緊DP1200水泵?可否分享下效能如何!

想入隻玩下,有師兄用過嗎?分享下可以嗎!

想入隻玩下,有師兄用過嗎?分享下可以嗎!
waikeung1967 發表於 2013-8-16 17:07



    點解咁冷門睇中佢??

TOP

睇到d資料話800l/hour,揚程4米.好似幾好咁!咪上來問下師兄

TOP

睇到d資料話800l/hour,揚程4米.好似幾好咁!咪上來問下師兄
waikeung1967 發表於 2013-8-16 18:19


識貨丫 就算 EK 都有愠它做 OEM.

TOP

made  in  taiwan  wow

TOP

比較震, 冇D5 咁長命, 但好平.....力同DDC差唔多,體積唔算大....

TOP

比較震, 冇D5 咁長命, 但好平.....力同DDC差唔多,體積唔算大....
samtch 發表於 2013-8-17 01:41



    高手終于出手解答新手問題!咁夜都未訓,感謝分享宝貴意見

TOP

TOP

之前用過.....

是''震''

但,, 震音..在箱外聽不到 ..

TOP

多謝各位分享經験!THX

TOP