[大問!!] PC音效

點解用低級Hi-Fi($700~800) 入CD聽歌,個Bass好深同好實
但我用PC(WAV 不失真)聽歌,個Bass就冇禁深,中/高音就好好多,
Why?有冇辦法將PC個Bass整深佢?
Thanks


JVC Hi-Fi(UX-EP100):

http://www.jvc.com.tw/product_open.php?sn=256#

PC:
傲王SQ210A+mod AD8620ARZ OPAMP
漫步者1900TIII

你moD 下隻 1900TIII
就會有 basS架啦

TOP

20W D BASS 勁過30w x 2

TOP

原帖由 NOPSS 於 2008-11-9 23:19 發表
你moD 下隻 1900TIII
就會有 basS架啦

強很多?
大約同邊隻Hi-Fi級數到?
音響真係越mod越毒

TOP

原帖由 sillycheng 於 2008-11-9 23:25 發表
20W D BASS 勁過30w x 2

Hi-Fi 的Bass唔知點解好深

TOP

我在度都MOD 了差不多 5隻不同 MODEL 的 EDIFIER

要換大水塘 再HIGH D 換 AD 8599 Opamp ic

不過 8599 我10粒存貨都清光了,有時間要再訂 (真是,平,靚,正)

TOP

NOPSS 兄請問有咩CAP係0岩 R1900TIII用黎做水塘?
想買幾粒試下自己MOD.

TOP

我用開 panasonic M For audio

力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣 )

TOP

力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣  )<===

好矛盾

有無多可以讓SET俾我玩下?

TOP

原帖由 daisuki 於 2008-11-9 23:55 發表
力水夠又容易買。(在香港沒見過有得賣  )

之前得幾對不同 uf 數,點知給班友仔用光了....

2粒電容大約 30 人仔,再換下其他行聲的電容 (落下 Philips, Elna,供電又改下 Panasonic FC)
最喜愛改Edifier,改完不同 Grade.....

TOP