呢對2.0喇叭仔d聲吾錯.

在上星期買佐呢對EDEN LF喇叭仔,
買返黎放係房有時間就爆佢幾日,衣家駁返去部腦,
加埋張X-Fi Titanium  pci-e卡真的非常吾錯,D聲有D似我房果對KEF102,
衣家試聽緊"悲情城市"
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

天方夜譚+大砧板

TOP

Eden 聽過下真係聽得下

TOP

原本都ok.但係見到hy-480d同佢賣差唔多價就買唔落手

TOP

本來買 AIO 201 之前都睇過依一對
真係推到好大聲, 又有分音

不過... 成對黑色 唔太喜歡

TOP

幾錢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP