程狄 當前離線
中級會員
weezer 當前離線
敗家,係我強項。
進階會員
TOP
eltonch 當前離線
初級會員
theonlyTed 當前離線
自定義頭銜
原帖由 eltonch 於 2008-11-2 14:26 發表 weezer Ching: how's the sound of your Companion 3? i would like to buy one, pls share...thx
nelson 當前離線
特級會員
原帖由 程狄 於 2008-11-2 13:35 發表 呢對2.1 microlab,真係平靚正, 用左幾年想換過對,不過仲未想好邊對正?
Wailamtam 當前離線
sillycheng 當前離線
原帖由 Wailamtam 於 2008-11-2 15:23 發表 幾年前我都係用 Mircolab 之後就用呢款 Philips 到宜家
myc01160 當前離線
bibilubi 當前離線
原帖由 myc01160 於 2008-11-2 16:17 發表 subwoofer 放在檯上
doraemon123 當前離線
原帖由 sillycheng 於 2008-11-2 16:07 發表 呢對36w woofer + 7w x 2嚴重頭重腳輕