[操作疑難] 啟動電容 6.3uf 用 7 uf 還是 6uf 取代較好?

本帖最後由 supercooler 於 2023-10-2 03:20 編輯

啟動電容 6.3uf 用 7 uf 還是 6uf 取代較好?
原本係呢款 6.3uf
但只淘x 搵到 但係得 7 或 6uf   

可以用呢個取代嗎?6 定 7 較好 ?
同埋d 插腳有d 唔一樣 ok 嗎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

+-5%都OK!
自已選。

TOP

可以用呢個取代嗎?6 定 7 較好 ?
~~如果淘買,請店家度一支近6.3uF值畀你(可試下)
同埋d 插腳有d 唔一樣 ok 嗎
~~空調電容應合插,有4义同2义(松下)分別!

TOP

回覆 1# supercooler

還掂電容用得耐電容值會降低,買大少少囉。
屋企有把扇用1.5uF比我上1.8uF, 好風咗。

TOP

回覆  supercooler

還掂電容用得耐電容值會降低,買大少少囉。
屋企有把扇用1.5uF比我上1.8uF, 好風咗。: ...
kwliu 發表於 2023-10-2 11:26



    長用會唔會燒 ?  定係純開機會快左?

TOP

可以用呢個取代嗎?6 定 7 較好 ?
~~如果淘買,請店家度一支近6.3uF值畀你(可試下)
同埋d 插腳有d 唔一樣 o ...
big_nature 發表於 2023-10-2 09:47



   係咪兩邊各插1 pin 就得?

TOP

長用會唔會燒 ?  定係純開機會快左?
supercooler 發表於 2023-10-2 20:54


個acceptable range邊有咁窄丫,一樣生龍活虎,唔只開機,係定速都快咗。

TOP

回覆 6# supercooler

依番原本插法,
啟動電容冇極性,

TOP

個acceptable range邊有咁窄丫,一樣生龍活虎,唔只開機,係定速都快咗。 ...
kwliu 發表於 2023-10-2 20:59



    我以為淨係啟動嗰下先會用到 原來定速都會一路繼續用電容?

TOP

我以為淨係啟動嗰下先會用到 原來定速都會一路繼續用電容?
supercooler 發表於 2023-10-3 23:20


通常大起動功率先會有個switch駁大電容, 一般都係較細值電容長駁.

TOP