本帖最後由 meowmi 於 2017-5-31 01:25 編輯
單車 行山會有風
好少會過熱
不過見過有D 人行山都用防水殼就緊係死啦 ...
lwyk 發表於 2017-5-30 17:40 
都唔係嫁,上次我放單車,12點,個太陽晒住,都好熱,但1080p冇問題,都錄到1.2小時
不過你唔講,我都冇試4k,岩岩試左20min,係冇冷氣室內,27度左右,開機5分鐘左右37度,10分鐘44度,20分鐘52度,但冇自己停,不過會出現過熱提示,上面係機殼溫度
係電比較熱,拎出黎測到60度
最大問題係舊電只係LI-ION,唔係固體電,60度已經接近鋰電最大可以接受既溫度 |