Sony FDR-X3000 過熱問題

睇日本/台灣網,FDR-X3000,錄4k 30p/ 60M 時,係室溫連續拍攝20min,就會過熱停機。
問題好似好嚴重,但香港好似冇用家提過

想問下各位 FDR-X3000 用家,問題嚴唔嚴重?
小弟想買FDR-X3000 用來夏天戶外用,eg. 行山,單車,會唔會戶外熱上加熱,唔夠20min 就停,或者成日過熱?

https://www.youtube.com/watch?v=R5bSoAiTkiA


http://bbs.kakaku.com/bbs/K0000887235/SortID=20027512/

呢部機好似weather proof,應該可以用濕毛巾降溫

TOP

action cam 錄4K既技術根本未成熟,其他可錄4K既小型ACTION CAM(包括GO PRO)都會有長時間過熱問題,所以可以影20分鐘4K根本唔算差,所以無人當呢個係問題。

TOP

睇日本/台灣網,FDR-X3000,錄4k 30p/ 60M 時,係室溫連續拍攝20min,就會過熱停機。
問題好似好嚴重,但 ...
pundennis 發表於 2017-5-30 11:12

單車 行山會有風
好少會過熱
不過見過有D 人行山都用防水殼就緊係死啦

TOP

本帖最後由 WAI2 於 2017-5-30 23:46 編輯

講開sony d機過熱,近期的人氣之王3萬5一部,1秒20張連拍既Sony A9 無反相機都有過熱

http://ezone.ulifestyle.com.hk/article/1824531/憤怒攝影師控訴%20Sony%20A9%20過熱%20戶外只能拍%2020%20分鐘?

唔知係單一事件定好多單都係咁

TOP

回覆 5# WAI2


又係20分鐘

TOP

回覆 3# hahastar


但我睇過d review, GoPro 5 4K, 冇過熱問題.....
講真X3000, 就是想要佢既4K, 如果唔係,不如AS300
同埋而家好多人都開始拍4K....

可能正因為甘,X3000 跌價快,返而AS300 promotion 又多野送,果價又冇跌得甘快...

TOP

本帖最後由 meowmi 於 2017-5-31 01:25 編輯
單車 行山會有風
好少會過熱
不過見過有D 人行山都用防水殼就緊係死啦 ...
lwyk 發表於 2017-5-30 17:40


都唔係嫁,上次我放單車,12點,個太陽晒住,都好熱,但1080p冇問題,都錄到1.2小時

不過你唔講,我都冇試4k,岩岩試左20min,係冇冷氣室內,27度左右,開機5分鐘左右37度,10分鐘44度,20分鐘52度,但冇自己停,不過會出現過熱提示,上面係機殼溫度
係電比較熱,拎出黎測到60度
最大問題係舊電只係LI-ION,唔係固體電,60度已經接近鋰電最大可以接受既溫度

TOP

回覆 8# meowmi

我就係怕中午太陽曬住,4k,可能唔駛20min 就overheat
睇來都係死症多.......

如果1080p, 係唔係AS300 就夠?但好似AS300 同x3000,差300,仲要as300,好多野送

有d人話唔同SD card 都有唔同,想問下師兄用咩SD card?

TOP

回覆  meowmi

我就係怕中午太陽曬住,4k,可能唔駛20min 就overheat
睇來都係死症多.......

如果1080p,  ...
pundennis 發表於 2017-5-31 19:36



買左95MB寫入既卡
其實好多U3卡只係讀90MB+,有D 寫只有70MB都係U3卡

as300同x3000唔係差600咩?
其實我一開始都唔係打算全用4k拍,都係fhd為主,但因為兩姐唔係差太多,所以直接買x3000,
GOPRO一開始都有諗過,但SONY既防手震真係好勁,如果去旅行,可以手拎,唔洗用主動式穩定器,而且銳利度SONY比GOPRO好小小

TOP