[測試] corsair 400c and jonsbo umx4 選購

你兩個箱好似係差不多價位~~~各位ching 會覺得邊個好D~~~~或者係LE個大細~~有冇其他更好選擇~~~感謝各位~~

個人鐘意400C多D

TOP

400C +1

TOP

我覺得兩隻箱有分別
400C, 下置牛, 可以裝 EATX 特大主板
而 UMX4, 前置牛, ATX 大板大牛細箱
可以因應自己需要先揀邊隻

TOP

400c 下置好d

TOP