新手水冷幾個問題

因為換機會換HASWELL既CPU
聽到好多人都話幾熱下所以考慮用水冷
但係因為第一次玩又有少少擔心
第一:一般壽命有幾耐??
第二:同風冷比邊一個性價比高?(目前考慮COOLMASTER果個120)
第三:假如條喉用耐左會唔會裂或者滲水呢?
第四:會唔會好嘈呢?
希望高手幫忙解答

一體水??DIY水??

TOP

新手只識玩一體水

TOP

小弟都睇緊Cooler Master Seidon 120M,
又想等埋ANTEC KUHLER H2O 650,
仲用緊粒AM2 9950, 下下都 7X, 8X 度....

TOP

回復 1# comemon1


    1.講手神
2.應該風冷高D
3.應該唔會
4.睇你用咩FAN,原裝會嘈D

TOP

壽命好難講

我隻eco 120都玩左2年

TOP

唔該晒咁多位師兄

TOP