賜教~水冷+牛問題

本帖最後由 mamoru 於 2013-8-30 00:15 編輯

小弟最近幫電腦升級,硬件如下
CPU:I7-4770K
RAM:CORSAIR VENGEANCE BLACK 4GBX4
DISPLAY CARD:PALIT GTX 760 2GB DDR5
HDD: 120GB SSDX2 /WD HDD 2TB+1TB+1TB (共5HDD)

如果加水冷620W 頂唔頂到?因為之後會加2冷排,12風扇~@@
希望可以解答,開箱報答~

另外全部嘢都會超~

水泵呢?

TOP

小弟最近幫電腦升級,硬件如下
CPU:I7-4770K
RAM:CORSAIR VENGEANCE BLACK 4GBX4
DISPLAY CARD:PALIT GTX 7 ...
mamoru 發表於 2013-8-30 00:13


理論上用唔到幾多電者...不過實際上支持你用1000W以上白金牛~

TOP

理論上用唔到幾多電者...不過實際上支持你用1000W以上白金牛~
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:43



    superflower

TOP

superflower
kimlam666 發表於 2013-8-30 00:46


我都覺得幾正,白色仲要有燈光...不過佢個深度200MM...我個箱太細頂冷排囉~

TOP

我都覺得幾正,白色仲要有燈光...不過佢個深度200MM...我個箱太細頂冷排囉~ ...
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:50



    其他都OK,就係唔鍾意佢白色
黑色愛好者,人種除外

TOP

其他都OK,就係唔鍾意佢白色
黑色愛好者,人種除外
kimlam666 發表於 2013-8-30 00:54


噴黑佢囉~等你開箱

TOP

噴黑佢囉~等你開箱
fatdumm 發表於 30/8/2013 00:55



    冇錢
用返隻AX850算

TOP

冇錢
用返隻AX850算
kimlam666 發表於 2013-8-30 15:48


交換囉~

TOP

交換囉~
fatdumm 發表於 30/8/2013 15:52



    1000W

TOP