ch0001 當前離線
中級會員
royzer0 當前離線
昨天買左920玩. win7 64bit 裝左chill個software 點解嘈音分貝都顯示不到? FAN Speed 同bomb speed都正常 ... ch0001 發表於 2013-8-28 12:26
TOP
950價位幾多??? ch0001 發表於 2013-8-28 12:46
marcolee1314 當前離線
進階會員
cwcc 當前離線
粗腿爸爸
rudi 當前離線
香腸人
無預警死泵... royzer0 發表於 2013-8-28 13:25
yy215 當前離線
初級會員