[測試] Antec 920

昨天買左920玩.
win7 64bit
裝左chill個software
點解嘈音分貝都顯示不到?
FAN Speed 同bomb speed都正常顯示到
請問點樣解決

已插USB線.

昨天買左920玩.
win7 64bit
裝左chill個software
點解嘈音分貝都顯示不到?
FAN Speed 同bomb speed都正常 ...
ch0001 發表於 2013-8-28 12:26



    下個月都出950了....     個程式上官網更新吧...  跟碟果隻64BIT好似有問題...

TOP

950價位幾多???

TOP

950價位幾多???
ch0001 發表於 2013-8-28 12:46



    我唔知,我只知代理下個月中先翻貨,因我個920已死,等換貨!

TOP

你920點死架...我昨天先買,,
會唔會好快gg

TOP

無預警死泵...

TOP

回復 1# ch0001


    我果隻都係無顯示
都係WIN7 x64

TOP

昨天買左920玩.
win7 64bit
裝左chill個software
點解嘈音分貝都顯示不到?
FAN Speed 同bomb speed都正常 ...
ch0001 發表於 2013-8-28 12:26

C兄,想問下係邊買同幾錢呢?想係轉款前入番隻可換扇既920呀~

TOP

無預警死泵...
royzer0 發表於 2013-8-28 13:25


我用左一年零三個月都壞左,又係死泵

可能係熱死,所以先出新版,張個泵移到風扇

TOP

澳門買的659...

TOP