[蘋果新聞]...三月兩宗派更電腦故障 工會質疑硬件太舊...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1# toylet

其實好想知佢個系統是怎樣的? 行window?  自行研發?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 inone2 於 2019-2-19 08:19 編輯

回覆 6# 1q1q1q


    講得好詳細,但要睇係邊年出品,如果係70或80年代,通常係UNIX+DB2,前台用咩唔知,因為前台只係輸出數據,用WINDOWS定其他OS 根本唔重要。 而銀行係一樣,櫃員機係WINDOWS無錯,但佢只係輸出,成個SYSTEM 係 SERVER度,十幾年前 香港有D銀行仲用緊 IBM AS/400 (近十年就唔知,我當年聽D銀行朋友仲話用緊),通常除非個系統有問題(做唔到生意),否則銀行等企業好少換SYSTEM(軟+硬)架!!!

TOP

通常"系統"只係一個program 或一個web application + 中央database. 行WIN 或LINUX哩D現有OS多. (就算銀 ...
1q1q1q 發表於 2019-2-19 06:36



    話唔定係裝新software, 但係寫得唔好, 搶盡左resource 爆pool...

TOP

有無人見過 九巴 電腦部 請人廣告?
toylet 發表於 2019-2-18 22:44

有咩可能自己做?肯定係外判架啦!

TOP

【...電腦派更系統已有約三年的歷史...】   3年都話舊!      
會唔會有用 C 寫,memory leakage     

TOP