Acer V5-573PG 個MON不能摺埋

小弟部V5 573PG新買三個月, 上個月發現個MON突然摺唔埋, 明明朝早開機無問題, 到晚上關機摺埋時, 發現個MON既加其中一邊摺唔埋, 橋起左, 不過我有3年全保, 諗住有得整, 點知貴公司既師傅同我講, "外殼既野唔包嫁, 依家似係下面果度攣左, 整要1000蚊左右, 實際數字有可能再高"
CHING, 俾你都會火啦, 全保唔係全保, 攣左果少少要成千蚊或以上先整到
我想問, 咁樣既3年"""全"""保有冇得去消委會投一投訴? 百佳減5毫優惠都有得上報, ACER你咁樣好難唔出事

您好, 請您將聯絡方法sent 去acerhongkong1@gmail.com, 我地會搵專人回覆您, 謝謝

TOP