jwong852 當前離線
進階會員
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
市面上多咗MAXUS呢種大陸電動七人車, 中文叫"媽食S", 定係"媽輸死" ? jwong852 發表於 2024-9-24 20:56
TOP
kambo_tong 當前離線
中級會員
popo1234 當前離線
alanwong912 當前離線
mo9394 當前離線
回覆 popo1234 嘩 原來值60萬 個樣大舊又唔靚 alanwong912 發表於 2024-9-27 08:47
jimking332 當前在線
個樣都幾 想唔到60萬一架大陸車都有人買 popo1234 發表於 2024-9-25 14:50
chpyeung 當前離線
七人MPV電車暫時得佢獨市, 日本又唔出呢類車, 冇計架喎. 希望大陸遲D出款固態電池中型(車長少於5米)智駕M ... jimking332 發表於 2024-9-27 09:56
kanduki 當前離線
ken2004 當前在線