lthung817 當前離線
中級會員
goalsp 當前離線
進階會員
TOP
呢啲機打機唔好有期望 goalsp 發表於 2025-3-15 10:20
鴨蛋妹 當前在線
係諗住串流要求冇咁高 via HKEPC Reader for Android lthung817 發表於 2025-3-15 10:42
Sinair 當前離線
應該 OK 喎. 以前 SONY D V 系手機都順. 反而睇佢 WIFI 行幾多, 你部手機用 5G SHARE 俾佢 ? 用邊個 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-3-15 12:30
回覆 lthung817 天機舊SOC 解碼延遲30+ 全局加埋會去到60+ 會FEEL到少少延遲 XBOX據聞串流係最唔穩定 時 ... Sinair 發表於 2025-3-15 12:43
回覆 lthung817 恭喜你行出第一步 傻的嗎才會係手機玩串流 如果有BUDGET 最少上Y700 2代 畫面同可玩性 ... Sinair 發表於 2025-3-15 20:19