紅米 pad se 8.7 串流打機流暢嗎?

本帖最後由 lthung817 於 2025-3-15 09:44 編輯

想買呢部機,經xbox remote play,加個伸縮手制用嚟打mon hun,同埋用嚟玩模擬器舊game,可以嗎?見幾舊水平平地,呢寸又啱啱好。

而家用手機嚟打個mon太細

Thx a lot

呢啲機打機唔好有期望

TOP

呢啲機打機唔好有期望
goalsp 發表於 2025-3-15 10:20

係諗住串流要求冇咁高

via HKEPC Reader for Android

TOP

係諗住串流要求冇咁高

via HKEPC Reader for Android
lthung817 發表於 2025-3-15 10:42



    應該 OK 喎.
以前 SONY D V 系手機都順.
反而睇佢 WIFI 行幾多, 你部手機用 5G SHARE 俾佢 ?
用邊個台重要 D ?

TOP

回覆 3# lthung817

天機舊SOC 解碼延遲30+ 全局加埋會去到60+ 會FEEL到少少延遲
XBOX據聞串流係最唔穩定 時快時慢(我無XBOX 都係上網睇)

依粒SOC可以行到264 1080P60 10-15MBPS
反而WIFI容易出問題 如果太弱 60FPS 8MBPS都未必行得穩 建議上網搵下同型號實測

模擬器睇你玩咩 PSP級數OK 再上就不行了

TOP

應該 OK 喎.
以前 SONY D V 系手機都順.
反而睇佢 WIFI 行幾多, 你部手機用 5G SHARE 俾佢 ?
用邊個 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-3-15 12:30

諗住都係手機share,中移

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  lthung817

天機舊SOC 解碼延遲30+ 全局加埋會去到60+ 會FEEL到少少延遲
XBOX據聞串流係最唔穩定 時 ...
Sinair 發表於 2025-3-15 12:43

而家用緊部舊手機,poco x4 gt嚟玩,算幾順,但嫌mon細

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 7# lthung817

恭喜你行出第一步
傻的嗎才會係手機玩串流

如果有BUDGET 最少上Y700 2代 畫面同可玩性係兩個世界

TOP

回覆  lthung817

恭喜你行出第一步
傻的嗎才會係手機玩串流

如果有BUDGET 最少上Y700 2代 畫面同可玩性 ...
Sinair 發表於 2025-3-15 20:19

其實我本來仲有部ipad mini 6,但唔知點解10次有8次都連唔到部xbox

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 9# lthung817

咁唔清楚 無XBOX
IPAD MINI 6 趁仲有價就TRADE走佢 一堆傻仔之前仲收2K一部

玩模擬器就一定揀ANDROID 有多餘錢可以選擇WIN掌機
IPAD MINI 7出果時都一堆人話抵玩 但前排每日都有幾部2手放出黎

今期高通天機SOC底層追上APPLE UI已經唔會再順過ANDROID 加上AI同PC模擬器
如果唔係比APPLE生態捆綁住 直接轉會更有前途

TOP