有冇人喺官網到申請過貓頭鷹1700扣具?

話就話廿日,但申請咗成個星期都未話寄出,名義上免費但實際上拖咁耐都係要課金去代理買咁。

有,印象中好似係用DHL係奧地利果邊寄過黎
係要d時間,急就幾十蚊去買一套吧

TOP

沒錯從奧地利寄DHL來
我1.5個星期左右收到
想收貨順暢請盡量避免於7-11取件

TOP

本帖最後由 Aqor_ryo 於 2023-2-2 10:31 編輯

可能太多人申請吧?(近排多人升級13代...)
我申請AM5 新嗰散熱扣件,上星期申請,第日問了CS成唔成功再隔一日話OK。昨天話台灣出貨。文件處理需時一星期到(應該冇乜人買AM5吧)。

TOP

24號申請,尋日終於收到出貨email

TOP

終於收到,係台灣寄過來的。

TOP

我之前申請AM4 扣具, 1年半後先收到...
申請之後追過兩次, 有人覆但都係無寄黎, 放棄轉用水冷, 之後過左一年半差唔多換機時就收到...奧地利寄黎.

上年又申請過1700扣具, 今次係兩星期內收到, 台灣寄黎.

TOP

等下啦, 人地一早講咗要廿日

TOP

4號申請,14號查詢進度,今日收到

TOP