HKBN 家用1000M 有ipv6嗎

用左HKBN成8年,仍然未見有ipv6,幾時先會有?

via HKEPC Reader for Android

DIA三間都有

TOP

家用的話,HKT 可以申請開啟 ipv6。。。其他台暫時未見有呢個服務提供 ;-)

TOP

用左HKBN成8年,仍然未見有ipv6,幾時先會有?

via HKEPC Reader for Android
nolun 發表於 2026-2-8 20:55


唔會有

TOP

未見有

TOP

HKT聲稱有IPV6但是並不會主動提供給用戶。
有無人知道如何叫HKT開返ipv6?

TOP

我在佢哋網頁開的.

HKT聲稱有IPV6但是並不會主動提供給用戶。
有無人知道如何叫HKT開返ipv6?
321 發表於 2026-2-13 12:54

TOP

回覆 7# java2
點開?

TOP

回覆  java2
點開?
321 發表於 2026-2-13 16:01


https://www.netvigator.com/chi/ipv6/index.html

TOP

回覆 9# pandahk
唔見有得申請開通
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP