有咩200幾 又ok的speaker??

altec  vs1520    好唔好??
http://www.alteclansing.com/inde ... ;iproduct_id=vs1520
http://buy.yahoo.com.tw/gdsale/gdsale.asp?gdid=1068988

唔該!!!!      或者其他300以下的speaker??

eden S1010.....

TOP

呢個1520真係嚇親我,比2420仲要低幾檔,d聲都幾濁,仲有小小係廁紙筒捐出黎o既feel,以上係八世紀試聽在o既個人意見,不代表hkepc立場

TOP

原帖由 edwardccp_1985 於 2008-11-14 11:56 發表
eden S1010.....

我都推呢套

TOP

原帖由 theonlyTed 於 2008-11-14 13:41 發表

我都推呢套

呢套野旺電果間夠膽死賣$7xx

TOP

原帖由 edwardccp_1985 於 2008-11-14 14:09 發表

呢套野旺電果間夠膽死賣$7xx

,不過,旺電d野幾乎全部都貴過黃金ga啦

[ 本帖最後由 sillycheng 於 2008-11-14 14:27 編輯 ]

TOP

原帖由 edwardccp_1985 於 2008-11-14 14:09 發表

呢套野旺電果間夠膽死賣$7xx


等水魚

TOP

我幾年前都中過招   at 旺電3/F
200蚊買左個喇叭仔 (一件頭..雪白色, 電芯or usb電, 聲唔錯)
但宜家竟然賣$35~6x 不等
仲有mx 5021 賣到1500以上= =離晒譜

TOP

原帖由 edwardccp_1985 於 2008-11-14 14:09 發表

呢套野旺電果間夠膽死賣$7xx


依家 ssp 咩價位?

TOP

原帖由 imoilu 於 2008-11-14 20:31 發表


依家 ssp 咩價位?

25x左右啦

TOP