tsav 當前離線
中級會員
bobocar 當前離線
進階會員
TOP
Ponya 當前離線
有哂 report ...but 人地係 v2 版 但應該都係一樣咁超 ! bobocar 發表於 2012-4-25 10:10 PM
freedom01 當前離線
點樣分係咪V2版? V2版同之前個版價錢相差幾多? Ponya 發表於 2012-4-26 10:16
MikuMeow 當前離線
可以 但超頻幅度不大 MikuMeow 發表於 2012-4-26 11:42
LauYting 當前離線
初級會員
要唔要換左原裝個散熱? tsav 發表於 2012-4-26 17:40
andrewlau1000 當前離線
ds9flo 當前離線
Banned