[操作疑難] Gigabyte Z77-D3H I5-2500K 超頻後BIOS出問題

本帖最後由 stp571 於 2012-4-18 00:27 編輯

Giga Z77-D3H I5-2500K 超頻4G後進windows冇問題,但有時重啓電腦會出現BIOS ERROR,請問BIOS是否有地方設定錯誤,所以BIOS出下面ERROR:

1204171324b75d1fafb55ac90e.jpg (144.72 KB)

1204171324b75d1fafb55ac90e.jpg

未命名.jpg (67.44 KB)

未命名.jpg

我也有同樣問題,用的是gigabyte z77x-ud3h.

TOP

回復 2# bigrayhk

好似沒解決辦法,入BIOS後再重啟入WINDOWS燒機冇hang冇BSOD,但有時開機又要入BIOS一次有啲煩.

TOP

請問兩位CHING 怎樣SET 參數超頻呢? THX! 小弟也是2500K + gigabyte z77x-ud3h.

TOP

我用42倍頻,電壓都用自動,燒機都冇ERROR,冇BSOD,但重啟電腦時會出現Boot failure detected,要入BIOS再去BOOT機就冇問題.

TOP

似係BIOS問題喎...GIGA

TOP

回復 6# alien11
應該係啦, 要問GIGA

TOP

我都係Gigabyte Z77-D3H + I5-2500K
超緊x42, 試過一兩次boot唔起,
去到bios 度自己閃幾野, 等一兩秒自己會boot番起
跟住一齊都無問題, 繼續重返卡肯...

TOP

似係個bios問題

TOP

Giga Z77-D3H I5-2500K 超頻4G後進windows冇問題,但有時重啓電腦會出現BIOS ERROR,請問BIOS是否有地方設定 ...
stp571 發表於 2012-4-18 00:13


updata 新 bios

TOP